loading...
بیرق
معین بازدید : 0 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

خرید گردنبند لنگر

 

اگر به دنبال متفاوت بودن در میان دوستان و هم سنان خود هستید و دوست دارید تا بیشتر در چشم باشید ما یک مدل گردنبند بسیار زیبا را به شما معرفی می کنیم با نام گردنبند لنگر.این محصول زیبا در عین تک بودن و متفاوت بودن دارای طرحی جالب نیز می باشد.قطعا اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای دوست و یا نامزد خود هستید پیشنهاد فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ خرید گردنبند لنگر می باشد.

 

خرید گردنبند لنگر

با خرید گردنبند فوق  و اهدای آن به عزیزتان همیشه در ذهن ها خواهید ماند.طرح لنگر بروی این گردنبند با ظرافتی خاص پیاده شده و واقعا هر بیننده ای را در نگاه اول مجذوب خود خواهد کرد.در ضمن خوبی این گردنبند به تک بودن آن است و محصولی می باشد که شاید همه جا نتوان نمونه آن را دید و به همین خاطر بیشتر مورد پسند قرار می گیرد.اگر تمایل به دریافت این محصول دارید با کلیک بروی دکمه خرید پستی و ثبت سفارش خود می توانید ابتدا کالای خود را دریافت کرده و بعد وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

این گردنبند می تواند به دلیل طرح شیک و خاص ان در کنار هدیه شما به همسر و یا نازمدتان باشد و با گردن اویز بسیار شیک و زیبا  جلوه ای خاص و منحصر به فرد به شما خواهد بخشید.

 

خرید گردنبند لنگر توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ ,

====================================================

خرید گردنبند دی اند جی

خرید گردنبند دی اند جی

 

امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قصد معرفی یکی از زیبا ترین گردنبند های روز را داریم.نام این محصول گردنبند d&g می باشد. طرح زیبای این گردنبند و شکل خاص ان باعث شده است تا در میان دیگر محصولات مشابه از طرفداران زیادی برخوردار باشد.با خرید گردنبند فوق می توانید آنرا به عنوان یک هدیه بسیار مناسب به دوست و یا نامزد خود بدهید و همیشه با دادن این هدیه در ذهن او بمانید.

 

ما این محصول را برای علاقه مندان در فروشگاه قرار داده ایم و اگر  قصد خرید آنرا دارید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد زا دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.گردنبند دی اند جی می تواند شما را متفاوت تر از بقیه در یک میهمانی کند و همه چشم ها را می توانید با داشتن این محصول به خود خیره نمایید.ما سعی  کرده ایم تا همین محصول را از میان موارد مشابه ان در بازار انتخاب نماییم چرا که هم کیفیت به مراتب بالاتری داشته و هم اینکه ظرافت و دقت بیشتری در طراحی  آن شده است.و در مقابل بعد از استفاده مکرر تغییر رنگ نداده و همچنان مانند روز اول زیبا و درخشنده می باشد.

 

 

 

خرید گردنبند دی اند جی توسط 34 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

======================================================

خرید اینترنتی ست مروارید عشق

خرید اینترنتی ست مروارید عشق

 

خرید اینترنتی ست مروارید عشق اگر به دنبال یک هدیه به یادماندنی هستید و دوست دارید تا محصولی ویژه و شیک تهیه نمایید ما به شما خریدست مروارید عشق را توصیه می کنیم. این محصول یکی از زیبا ترین و شیک ترین هدایایی است که می توانید به دوست و یا نامزدو یا همسرتان دهید.ست مروارید عشق از یک مزوارید تشکیل شده است که در درون صدف بوده و خودتان باید آن را از صدف خارج کنید و می توانید یک زنجیر شیک هم تهیه کرده و آنرا در زنجیر قرار داده و به گردن بیاندازید.هر مروارید دارای رنگی خاص می باشد و به صورت تصادفی هر رنگ در درون یک صدف قرار دارد.هر رنگ مروارید نشان دهنده معنی خاصی می باشد که معانی آن بروی جعبه نوشته شده است.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ نیز برای شما علاقه مندان به این محصول امکان خرید پستی آنرا فراهم آورده است و کافیست تا ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.مروارید عشق قطعا مورد پسند هر سلیقه ای خواهد بود و مطمئن باشید می تواند به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی محسوب شود.

 

خرید اینترنتی ست مروارید عشق

جالب است بدانید که تماس بدن با مروارید نیز دارای خواص درمانی بوده و همچنین باعث آرامش نیز می شود.با خرید ست مروارید عشق  این محصول را در یک بسته بندی شیک و زیبا تحویل خواهید گرفت.و به همین صورت و بدون نیاز به کادو پیچی نیز می توانید انرا هدیه دهید.اگر هم نمی خواهید هدیه ای به کسی دهید چرا برای جذاب تر شدن خود از  مروارید عشق استفاده نمی کنید.این محصول در رنگ های مشکی-صورتی-آبی و سفید بوده و جذابیت خاصی را به شما می دهد. مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا از میان محصولات موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین انها را تهیه و در فروشگاه برای خرید عموم قرار دهد.

 

 

خرید اینترنتی ست مروارید عشق توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی گردنبند ماه تولد

خرید اینترنتی گردنبند ماه تولد

 

همه شما درباره گردنبندهای ماه تولد مطالبی را شنیده اید.امروز مادر فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ انواع گردنبند ماه تولد را برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده ایم.هر کدام از این گردنبند ها مخصوص یک ماه خاص بوده و علامت ان ماه را بروی خود  حک شده دارند.شما می توانید برای دادن یک هدیه خاص و شیک از این گردنبند های تولد استفاده نمایید.این محصول می تواند مکمل زیبایی شما باشد و با قیمتی ارزان می تواند هدیه ای مناسب و خاص برای دوستان شما است.اگر دوست دارید تا با خرید گردنبند ماه تولد خود را نسبت به دوستان و اطرافیان شیک تر و خاص تر کنید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در بازار انواع و اقسام  این گردنبندهای ماه تولد مشاهده شده است و ما سعی کرده ایم از بهترین و مرغوب ترین کالا ها در فروشگاه خود استفاده نماییم تا بتوانیم بدینوسیله رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

شما می توانید در هنگام ثبت سفارش خود نوع گردنبند مورد نظرتان را برای شما بنویسید تا ما همانی که شما می خواهید را ارسال نماییم.

این محصول می تواند بسسیار مناسب برای هدیه دادن باشد و شما  گردنبند ماه  تولد همسر و یا نامزدتان را تهیه و در کنار کادوی اصلی به او هدیه می دهید و باعث خوشحالی و شادمانی او می شوید.ما در مارکت سنتر ۲۴ از میان سایر محصولات مشابه سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را انتخاب و در سایت خود قرار دهیم.

       خرید اینترنتی گردنبند ماه تولد توسط 28 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,

=======================================================

خرید گردنبند پرندگان خشمگین

خرید گردنبند پرندگان خشمگین

 

باز هم با یکی دیگز از محصولات پرندگان خشمگین در خدمت شما هستیم.تا به امروز ما در فروشگاه خود هم عروسک و هم اسپیکر پرندگان خشمگین را برای شما علاقه مندان قرار داده بودیم و این بار با جدیدترین محصول این کارکتر های پر طرفدار در خدمت شما هستیم.گردنبند پرندگان خشمگین اخرین محصولی است که از این شخصیت های با مزه به بازار  آمده است.شما می توانید با خرید گردنبند فوق متفاوت و شیک تر از بقیه باشید چرا که این محصول به تازگی وارد بازار شده و هنوز در همه جا یافت نمی شود.

براحتی می توانید با خرید گردنبند انگری برد توجه همه را به خود جلب نمایید و همیشه نسبت به دوستان خود یک قدم جلوتر باشید.پرندگان خشمگین در هر محصولی که روانه بازار کرده توانسته رکورد فروش را در دست گیرد و این بار هم با این گردنبند زیا دوباره در حال رکورد زنی فروش می باشد.

 

خرید گردنبند پرندگان خشمگین

ما برای شما علاقه مندان به محصولات این کاراکتر  با مزه امکان خرید پستی را در فروشگاه خود فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا کالای خود را سفارش داده و پس از دریافت ان وجه محصول را به مامور پست بپردازید.

همچنین شما می توانید با گردنبند پرندگان خشمگین بهترین سورپرایز و هدیه را برای عزیزانتان به ارمغان بیاورید.این محثول هم دارای قیمتی مناسب بوده و هم اینکه منحصر به فرد و کم یاب و شیک می باشد و به درد هدیه دادن می خورد.کیفیت این محصول نسبت به سایر موارد مشابه بسیار بالاتر بوده و به هیچ وجه تغییر رنگ  نداده و تا سال هاب با همان کیفیت اول می توانید از ان استفاده نمایید.

 

 

خرید گردنبند پرندگان خشمگین توسط 16 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=========================================================

خرید اینترنتی گردنبند لایک

خرید اینترنتی گردنبند لایک

 

اگر به دنبال خرید گردنبند شیک و زیبا هستید و دوست دارید تا اخرین و به روز ترین محصول بازار را تهیه نمایید به شما پیشنهاد می کنیم با خرید گردنبند لایک خود و دیگران را شگفت زده کنید.این گردنبند که به تازگی به بازار آمده است با علامت لایک شبکه های اجتماعی طراحی شده و بسیار پر طرفدار و شناخته شده است.شما می توانید همین الان برای خرید گردنبند لایک اقدام نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به محصولات جدید امکان خرید پستی این گردنبند زیبا را فراهم آورده ایم و براحتی می توانید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و سپس بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی گردنبند لایک

گردنبند لایک محصول ۲۰۱۲ بوده و یکی از پر فرش تری ن ها در میان محصولات مشابه خود می باشد.ما هم اگر می خواهید نسبت به دوستان خود متفاوت باشید و توجه همه را به خود جلب نمایید پیشنهاد می کنیم همین الان با خرید گردنبند لایک این کار را انجام دهید.طرح تحسین بر انگیز و زیبای این محصول و اینکه همه طرح ان را می شناسند و دوست دارند عاملی شده است تا این کالا جز پر فروش ترین محصولات این روز ها به شمار آید.مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده است تا از میان محصولات مشابه موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین و در عین شیک ترین  کارها را انتخاب و در فروشگته برای خرید عموم قرار دهد.همین الان می تواند گرنبند لایک را با قیمتی واقعا مناسب براحتی در هر کجای ایران عزیز که باشید سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه کالا را بپردازید.

 

خرید اینترنتی گردنبند لایک توسط 24 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

=============================================================

خرید اینترنتی گردنبند پاور بالانس اصل

خرید اینترنتی گردنبند پاور بالانس اصل

 

پاور بالانس  چیست؟حتما برای شما هم پیش آمده که در طی روز دچار استرس و فشار های روحی و روانی قرار گرفته باشید و از نظر فکری خیلی تحت فشار باشید.آیا می دانید زمانی که شما دچار چنین حالاتی می شوید باعث ایجاد یون های مثبت بیشتری در بدن شده اید و همین افزایش یون مثبت نسبت به یون های منفی خود باعث ایجاد استرس و اصظراب می شود؟ما امروز به وسیله محصولات شرکت پاور بالانس می خواهیم تا این عدم تعادل را درست کرده و میزان یون های منفی و مثبت را به تعادل برسانیم.کافیست تا شما با استفاده از گردنبند پاور بالانس و استفاده از /ان در طی روز این شرایط رابرای خود براحتی فراهم کنید.با خرید اینترنتی گردنبند پاور بالانس اصل و استفاده از /ان می توانید همیشه بدن خود را در حالت تعادل قرار داده و باعث شوید هیچ گاه تعداد یون های مثبت از یون های منفی افزایش نیابید.حال چرا این اتفاق می افتد؟

شما می توانید برای خرید گردنبند فوق با کلیک بروی دکمه خرید پستی همین الان سفارش خود را تکمیل نمایید.

 

خرید اینترنتی گردنبند پاور بالانس اصل

پاور  بالانس چیست؟

محصولات پاور بالانس هم در قالب دستبند و هم  به صورت گردنبد در بازار عرضه شده است.در این محصول خاصیتی وجود دارد که یون های منفی را که باعث رسیدن به آرامش است را در بدن شما افزایش می دهد.همین موضوع باعث شده است تا بوسیه این خاصیت برای رفع استرس و درمان اصظراب از ان استفاده نمایند.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴  امکان خرید گردنبند پاور بالانس اصل را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم.شما عزیزان براحتی می توانید همین الان اقدام به سفارش و خرید گردنبند فوق نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست پرداخت نمایید.

 

از این پس با وجود گردنبند پاور بالانس می توانید قدرت تمرکز و تعادل روحی خود را بسیار بالا برده و دیگر نگران فشار های روزانه نباشید  چون شما از محصولات پاور بالانس استفاده می کنید.یونها تمامی محیط اطراف ما را احاطه کرده اند.آنها اتمهایی هستند که دارای بار الکتریکی مثبت و یا منفی میباشند.یونهای مثبت از زندگی مدرن امروزی بر اثر ترکیب اسیدهای مضر در بدن که باعث خستگی و بیماری میشود حاصل میگردند-هنگامی که یونهای منفی بدن انسان کم میشود ترکیب شیمیایی بدن تغییر میکند که این تغییراتر منجر به افسردگی خستگی جسمانی و اضطراب میشوند.دکتر کلیفتون جولی در تحقیقاتش در رابطه با علم قدرت یونهای منفی بیان میکند که این یونهای منفی هستند.که باعث سلامتی و ایجاد احساسات خوب بصورت پایدار میشوند.به این علت که میزان اکسیژن مصرفی را افزایش داده  و سطح هوشیاری را افزایش میدهد و همچنین باعث ازدیاد تمرکز و یادگیری میشود.

خرید اینترنتی گردنبند پاور بالانس اصل توسط 18 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , , , , ,

=========================================================

خرید گردنبند کوروش

خرید گردنبند کوروش

 

آیا دوست دارید جدیدترین گردنبند را در اختیار داشته باشید؟امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین گردنبند های موجود در بازار را قرار داده ایم.این محصول با نام گردنبند کوروش روانه بازار شده است و بسیار دارای طرحی زیبا و جالب می باشد.قطعا از میان محصولات مشابه درون بازار هیچ محصولی را به زیبایی و ظرافت این گردنبند پیدا نخواهید کرد.گردنبندهای زیادی علامت کوروش را بروی خود دارند اما ما سعی کرده ایم تا یکی از با کیفیت ترین و شیک ترین انها را برای شما عزیزان در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار دهیم.

  

گردنبند کوروش به صورت تمام استیل بوده و دارای جنسی مرغوب می باشد.شما عزیزان چنانچه از میخواهید برای خرید گردنبند فوق اقدام نمایید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی براحتی سفارش خود را ثبت نموده و بعد از چند روز آنرا دریافت نمایید و وجه محصول را به مامور پست پرداخت نمایید.علاوه بر گردنبند فوق از طرف فروشگاه  یک زنجیر بسیار شیک هم دریافت خواهید کرد.از این گردنبند می توانید به عنوان هدیه برای دوستان و عزیزان خود نیز استفاده نمایید.طراحی زیبا و منحصر به فرد این گردنیند باعث شده است براحتی با هر لباسی ست شود. بعد از استفاده مکرر از این گردنبند زیبا و شیک به هیچ وجه نگران تغییر رنگ و شکل ان نباشید چرا که مانند روز اول به خوبی و همان شیکی  می ماند.

        

خرید گردنبند کوروش توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 138