loading...
بیرق
معین بازدید : 1 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

 

 

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل – اگر  دنبال رسیدن به آرامش هستید و دوست دارید در میان کار های روزانه خود کاملا ریلکس و آرام باشید و با تمرکز به کار های خود ادامه دهید ما دستبند پاور بالانس را به شما معرفی می کنیم.این دستبند مغناطیسی با وجود یون های منفی که در خود دارد باعث شده بدن شما به حالت تعادل رسیده و همین موضوع باعث می شود که فشار های روحی و کاری در طی روز  بر شما اثر منفی نگذارد.داستان از این قرار است که  بدن ما دارای یون های منفی و مثبت می باشد که در حالت عادی این یون ها در حالت تعادل قرار دارند.همه عواملی که باعث می شوند  شما دچار استرس و اصظراب شوید و فشار روحی شما بیشتر شود به نوعی باعث می شوند که تعداد یون های مثبت شما نیز افزایش یابند.حال در این شرایط اگر نتوانید  دوباره این یون ها را به تعادل برسانید باعث شده اید که دچار احساسات ناخوشایند و پر استرس شوید.

آرامش را با دستبند power balance  تجربه نمایید

ما قصد داریم تا با کمک دستبند پاور بالانس که حاوی یون های منفی بوده به شما کمک کنیم تا در طی روز این تعادل در میان یون های منفی و مثبت شما ایجاد شود.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ عرضه کننده انواع دستبند های مغناطیسی پاور بالانس بوده که در طرح ها و رنگ های مختلفی و همچنین با قیمت های مختلف برای شما عزیزان در سایت خود قرار داده است.

  

خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس اصل

پاور بالانس چیست؟

پاور بالانس دستبندی است که دارای هولگرام های مخصوصی می باشد که تولید یون منفی کرده و همین امر باعث ایجاد آرامش و قدرت تمرکز شما می شود.این هولگرام ها با ساتع کردن فرکانسی خاص منجر می شوند تا شما در طی روز از نظر روحی و روانی به حالت تعادل برسید.با وجود این دستبند مغناطیسی دیگر نگران فشار های کاری خود نباشید و در هر جا که باشید با این محصول کلیه فرکانس های منفی را از خود دور خواهید کرد.ما امکان خرید پستی دستبند پاور بالانس را برای شما علاقه مندان فراهم اورده ایم و با توجه به بودجه شما انواع مختلف این کالا راب رای شما در سایت قرار داده ایم.

توجه نمایید که علت تفاوت قیمت ها  تنها به خاطر کیفیت کالا ها بوده و مسلما دستبندهایی که خاصیت یون منفی بیشتری داشته دارای کیفیت بالاتری بوده و گران تر می باشند.

 


برچسب:

٬ , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

======================================================

 

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین

 

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین آیا شما هم به نظافت درون ماشین خود اهمیت می دهید؟ آیا دوست دارید تا همیشه کف ماشین شما تمیز و عاری از آشغال باشد؟ می دانیم هزینه کارواش این روز ها زیاد شده است و نمی توان هر چند روز یک بار ماشین را به کارواش برد اما ما راه حلی دیگر برای شما داریم.استفاده از جارو برقی فندکی ماشین می تواند کمک بسیاری در حل مشکلات شما کند.شما بوسیله این محصول براحتی و در عرض چند دقیقه می توانید تمامی آشغال های کف ماشین که تمیز کردن انها سخت و درد سر دارد را براحتی تمیز کنید.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما عزیزان امکان خرید جارو برقی فندکی را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور  پست بپردازید.وجود جارو برقی فندکی ماشین در هر خودرویی می تواند کمک فراوانی به تمیز شدن ان نماید.از این پس بدون نیاز به کارواش خودتان براحتی و در عرض چند دقیقه می توانید کف ماشین و سایر جاهایی که گرد و خاک و آشغال وجود داردرا تمیز نمایید.این جارو برقی بدون نیاز به باطری از فندک ماشین تغذیه کرده و دارای قدرتی بالا و مناسب می باشد.

 

برای تهیه این کالا کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

خرید اینترنتی جارو برقی فندکی ماشین

حمل و نقل و جا بجایی این جارو برقی بسیار راحت بوده و در اندازه ای کوچک و خوش دست طراحی شده است.

از مزیت های این جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ ـ بدون استفاده از باطری

۲ ـ کوچک و سبک و قابلیت حمل و نقل آسان

۳ ـ قدرت و کیفیت بالا

۴ ـ قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه در بازار

۵- سهولت در استفاده

 

برچسب:
٬ , , ,

 

=====================================================

 

خرید اینترنتی اسپری پنچر گیری

خرید اینترنتی اسپری پنچر گیری

 

خرید اینترنتی اسپری پنچر گیری آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر زمانی در نقطه ای دور افتاده لاستیک ماشین شما پنچر شود و لاستیک یدک هم نداشته باشید باید چه کار کرد؟ یا اینکه اصلا بلد نباشید حتی با وجود لاستیک یدکی پنچری ماشین را بگیرید ان وقت تکلیف چیست؟ امروز با یک محصول واقعا منحصر به فرد و بسیار کاربردی در خدمت شما عزیزان هستیم تا بوسیله آن دیگر نگرانی برای مواردی که عرض کردیم نداشته باشید.با  اسپری پنچر گیری که ما به شما معرفی می کنیم از این پس بدون هیچ دردسر و نگرانی هر زمان که دچار پنچری در لاستیک خودروری خود شدید در عرض چند ثانیه مشکل را برطرف و به مسیر خود مجددا ادامه خواهید داد.

با استفاده از این اسپری پنچرگیری می توانید در عرض نهایتا یک یا دو دقیقه پنچری تایر را بر طرف کرده و مجددا لاستیک را باد کرده و به مسیر خود ادامه دهید.

 

 

خرید اینترنتی اسپری پنچر گیری

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این کالا را فراهم آورده ایم و براحتی و می توانید سفراش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.نحوه استفاده از این اسپری به صورت زیر می باشد:

۱-ابتدا  اگر عامل پنچری هنوز در روی تایر قرار دارد ان را جدا کرده و قبل از استفاده از اسپری پنچرگیری آنرا حسابی تکان دهید.

۲-اگر در هوای سرد این کار را انجام می دهید ابتدا اسپری را با کالش دست کمی گرم نمایید.

۳ – شیلنگ سر محصول را به سر سوزن تایر ببندید.

۴ – درب محافظ سر محصول را بردارید و حتما آنرا واژگون کنید.

۵ – دکمه سر اسپری را فشار دهید و تا باد شدن کامل تایر اینکار را انجام دهید، پس از اینکار تایر در جا باد شده و شما قادر به حرکت هستید اما برای پخش شدن کامل مواد داخل تایر۶ الی ۹ کیلومتر خودرو را به حرکت درآورید تا اسپری، محل پنچر شده را ترمیم کند، مواد وارد شده به داخل تایر بخاطر حرکت و فشار خودرو بطرف محل پنچر شده حرکت کرده و آنرا مسدود می کند.

با خرید اسپری پنچر گیری خود را در شرایط بحرانی و سخت بیمه خواهید کرد و دیگر به هیچ وجه جای نگرانی از بابت پنچر شدن لاستیک هایتان نخواهید داشت.حتی اگر هر چهار چرخ هم پنچر شوند با وجود این وسیله براحتی می توانید مشکل را بر طرف کرده و به مسیر خود ادامه دهید.

لازم است بدانید بعد از استفاده از این اسپری به اولین  تعمیرگاه که رسیدید باد های لاستیک خود را تنظیم نمایید.


برچسب:
٬ , , ,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری

خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری

 

اگر به دنبال خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری می باشید ما می توانیم یکی از برترین محصولات موجود در بازار با کیفیتی عالی به شما عرضه نماییم.این شلوارساپورت زیبا با طرح پوست ماری و به رنگ مشکی می باشد و برای سایز های ۳۸ تا ۴۰ قابل استفاده است.با استفاده از این ساپورت می توانید از این پس در مهمانی ها و مجالس توجه همه را به خود جلب کرده و منحصر به فرد و خاص باشید.همانطور که حتما تا کنون متوجه شده اید این شلوار با استقبال زیادی در میان خانم های ایرانی روبرو شده است و خیلی ها را مشاهده می کنیم که هر روز در حال استفاده از این ساپورت پوست ماری می باشند.

ما در مارکت سنتر ۲۴ بر اساس نیاز مشتریان و بازار یکی از بهترین و با کیفیت ترین انها را انتخاب و در فروشگاه قرار داده ایم.کافیست تا برای تهیه و خرید این ساپورت پوست ماری همین الان بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما این ساپورت را می توانید با انواع لباس های خود ست کرده و در مجالس مختلف و مهمانی ها استفاده نمایید.موضوع استفاده از این شلوار از جنبه دیگر نیز قابل بررسی می باشد ,یکی از عوامل تاثیر گذار در روابط زناشوی نوع آرایش و پوشش طرفین بحساب می آید . و این امر در بانوان شرایط خاص تری دارد. امروزه توسط روانشناسان به اثبات رسیده که یکی از علل سرد شدن روابط زناشویی عدم اهمیت به نوع لباس و پوشش در زندگی زناشویی است. به گونه ای که متاسفانه آمار بالایی در طلاق در کشورمان به نارضایتی زوجین در روابط زناشویی از یکدیگر بشمار میرود.

  

خرید اینترنتی شلوار ساپورت پوست ماری

طراحی منحصر به فرد ان که بر گرفته از پوست مار بوده به پاهای شما نما و جلوه ای ویژه و شیک می بخشد و قطعا هر نگاهی را متوجه شما خواهد کرد.در دوخت و پارچه به کار رفته سعی شده است بهترین کیفیت  موجود را به کار رود تا در نهایت محصولی  با دوام به دست مشتری برسد.شما بار ها می توانید از این ساپورت  استفاده کرده و انرا بشویید بدون انکه تغییر حالت بدهد و رنگ ان عوض شود.
شما آقایان نیز اگر به دنبال خرید هدیه ای به یاد ماندنی هستید و دوست دارید تا همسر و یا نامزدتان را شگفت زده کنید حتما از ساپورت پوست ماری استفاده کرده و موجب خوشحالی او شوید.این محصول هم از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه بوده و هم اینکه هر خانمی از دیدن این شلوار زیبا خوشحال می شود.

 
برچسب:
٬ , , , , , , ,

 

=========================================================

 

خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی

خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی

همانطور که می دانید  چند وقتی است که استفاده از شلوار ساپورت بسیار در میان خانم ها فراگیر شده و هر روز نیز شاهد طرح های جدید از این شلوار هستیم.امروز هم ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از زیباترین و بی نظیر ترین شلوار های ساپورت که به صورت طلایی و براق می باشد را به شما عزیزان معرفی می کنیم.شما برای خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی فوق می توانید همین الان از وب سایت ما اقدام به خرید نموده و ابتدا محصول خود را دریافت نمایید و بعدا وجه آنرا بپردازید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک نمایید و ادامه خرید را انجام دهید.

ساپورت طلایی براق جلوه ای بی نظیر و منحصر به فرد به شما خواهد بخشید و قطعا هر چشمی را مجذوب راه رفتن شما می کند.از این ساپورت زیبا می توانید در مهمانی ها و مجالس عروسی و جشن استفاده نمایید و در میان جمع خودتان را منحصر به فرد نشان دهید.دقیقا شاید همین خصوصیت طلایی و براق بودن ان است که ان را نسبت به تمامی ساپورت های بازار متفاوت و شیک تر کرده است.و موضوعی هم که وجود دارد هنوز استفاده از این ساپورت فرا گیر نشده و این بهترین فرصت است تا شما جز اولین نفرهایی باشید که از این شلوار زیبا استفاده می کنید.

 

خرید اینترنتی شلوار ساپورت طلایی

شما آقایان نیز اگر در حال خواندن  این مطلب هستید می توانید از این شلوار ساپورت طلایی برای هدیه به خانم های خود استفاده نمایید.هم قیمتی ارزان و هم هدیه ای به یاد ماندنی باعث می شود تا او را شگفت زده نمایید.و شبی دل انگیز را در کنار هم سپری کنید.سایز شلوار فوق بین ۳۸ تا ۴۲ بوده و از پارچه دیسکو براق در دوخت ان استفاده شده است. شما بار ها می توانید از این شلوار در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید و انرا بشوییدبدون آنکه تغییری در رنگ و حالت آن ایجاد شود.این شلوار کشی بوده و جذب می باشد و با پوشیدن ان بسیار شیک پوش و زیبا تر از همیشه به نظر خواهید آمد.جنس درون این ساپورت بسیار نرم و لطیف بوده و شما در ان احساس رضایت مندی کامل خواهید داشت.همین الان ساپورت خود را از فروشگاه ما سفارش دهید و در هنگام ثبت سفارش هم سایز خود را نیز ذکر کنید.


برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 135